Avari
Posty: 1
Rejestracja: 11-11-2020 20:23

12-11-2020 18:39

Cześć, miło mi gościć na forum, przybyłem w poszukiwaniu wiedzy smile.
W skrócie zawsze chciałem nauczyć się grać na gitarze elektrycznej chociaż na żadnym instrumencie nigdy nie grałem. W ciągu ostatnich kilku dni czas mi pozwolił wreszcie podążyć za tym marzeniem, czytałem wiele tematów na różnych forach, oglądałem filmy na YT i jestem trochę przerażony nawałem informacji, na dobrą sprawę, chyba naoglądałem się za dużo bo nie wiem jak zacząć. Nie znam się na sprzęcie, nie wiem jak trenować. To tak jakby świeżak pierwszy raz przyszedł na siłownię i kazali mu trenować. Potrzebuję naprowadzenia mnie, jakiegoś krótkiego wytłumaczenia co poko kolei się uczyć, ewentualnie wysłania jakiegoś linku gdzie wy doświadczeni macie wiedzę, że dany poradnik lub kanał na YT jest właściwy, żebym mógł na czymś się opierać a nie bez sensu googlować i szukać który kanał lepszy.
Jako, że to początek myślałem o wypożyczeniu sprzętu za $ tak żeby sprawdzić jak się z tym czuje, na pewno mam wiele chęci. Następnie chce zakupić gitarę i wzmacniacz na początek do tysiąca ze wszystkim. Tu pojawiają się pytania: Czy taki sprzęt za 1tyś wzmak+gitara będzie w miarę grał? Rozmyślam tutaj też nad używanym sprzętem bądź nowym w tej cenie nie wiem co lepsze. Celuję w gitarę Les Paul, podoba mi się jej brzmienie. Chce grać coś w stylu rocka jak: Bullet For My Valentine - Your Betrayal jak i również piosenki disco polo które gra się na np. koncertach. Zastanwiam się nad znalazieniem jakiegoś nauczyciela który na początek raz w tygodniu by mnie wprowadził oprócz moich treningów. Wybór sprzętu jak i wybór treningu pod taką grę jest dla mnie niewiadomą ze względu na totalny brak wiedzy dlatego jestem tutaj.
Z czystej cieawkości bo wiem, że na początku się raczkuje, w jakim czasie jest mniej więcej możliwe zagranie tego utowru:
1.https://www.youtube.com/watch?v=6XEPXYw ... ockanation