Awatar użytkownika
DarK64
Posty: 236
Rejestracja: 25-05-2012 16:20

24-08-2014 12:41

Witam. Chciałbym się podzielić swoją opinią o Warszawskim Music Expert.

Sklep posiada bogatą ofertę instrumentów ltd, esp, black star, ibanez, zoom i innych. Ceny bywają często bardzo konkurencyjne.

Moje doświadczenie z tym sklepem było jak najbardziej pozytywne - kupiłem u nich gitarę, dwa efekty i całą masę artykułów typu struny itd. - ogólnie wydałem tam ponad 4k.

Wszystko zmieniło się jednak wraz z ostatnim zakupem. Zdecydowałem się że pora urozmaicić pedalboard i chciałem zakupić multiefekt zoom g3. Na allegro sprawdziłem że w ofercie Music Expert oraz innego sklepu ( Lach & Lach ) efekt był sporo tańszy niż u innych sprzedawców.
Widząc dostępność tego urządzenia na allegro pojechałem do sklepu celem zakupu. W sklepie okazało się jednak że efektu brak i będzie za 3 dni. Nie było to takie straszne choć fakt że sprzedaje się towar którym fizycznie nie dysponuje się, jest dla mnie, jako nabywcy co najmniej irytujący , tym bardziej że pojechałem z chęcią zakupu a wróciłem z pustymi rękoma.

Pojechałem więc po czterech dniach ( żeby mieć pewność że efekt będzie już dostępny ) i przy ladzie z zadowoleniem poprosiłem o zoom'a g3... okazało się że dostawa JESZCZE nie dotarła... cóż - przecież to nie wina sklepu, prawda? Sprzedawca poinformował mnie o planowanym dniu dostawy ( kolejne kilka dni ), zapowiedział że do mnie zadzwoni jak efekt dojedzie oraz zapowiedział że cena urządzenia będzie dodatkowo zmniejszona, w zamian za długi czas oczekiwania.
Pasował mi taki układ.

Dzień po ustalonym na dostawę terminie sam zadzwoniłem do sklepu, zapytać się czy efekt może jednak dotarł ( ...a sklep zapomniał mnie poinformować ). Okazało się że cały czas nie dotarł transport... kilka dni i telefonów później ( w tym momencie już zależało mi na czasie ) w końcu zadzwonili do mnie - efekt dotarł!.

Pojechałem więc prędko do sklepu. Na miejscu okazało się że pomimo wcześniejszych deklaracji nie można sprzedać urządzenia nic taniej bo cena promocyjna i takie tam( a czekałem na niego ponad dwa tygodnie! ). Zaproponowałem więc że może dało by radę dorzucić jakiś gratis - potrzebowałem kupić również dwa komplety strun. Sprzedawca zaproponował że sprzeda mi interesujące mnie zestawy strun w specjalnej, opuszczonej cenie...

Po dojechaniu do domu sprawdziłem na ich stronie internetowej - sprzedawca sprzedał mi te struny po DOKŁADNIE TAKIEJ SAMEJ CENIE jak w ich sklepie online... Zostałem więc oszukany w sklepie...

Tutaj chciałbym dodać jeszcze dwie informacje - gdybym kupił efekt na allegro to po pierwsze: sklep musiał by zapłacić allegro prowizję od sprzedaży. Ponieważ tego nie zrobiłem spokojnie mogli mi opuścić choć część kwoty tej prowizji.

po drugie - gdybym kupił na allegro i zapłacił przez "płacę z allegro" mój bank ( Tmobile - dawniej Alior sync ) zwrócił by mi 5 albo 10 % ( nie pamietam ) kwoty zakupu czyli w tym przypadku 20 lub 40zł!
...

Wówczas zaczął we mnie rosnąć gniew - nie miało to nic wspólnego z urządzeniem z którego jestem bardzo zadowolony ale z traktowaniem klientów jak idiotów!

Postanowiłem więc że będę upierdliwym klientem - napisałem do nich że brakuje w pudełku Polskiej instrukcji obsługi i żeby wysłali mi ją emailem ( wg. prawa do każdego towaru powinna być dołączona instrukcja obsługi w rodzimym języku )... nie omieszkałem też opisać swojego niezadowolenia - mniej więcej tak jak tutaj. Mijają dwa tygodnie, oraz dwa wysłane przeze mnie maile a sklep mi nie odpowiedział na nic!

Moim następnym ruchem będzie poinformowanie o fakcie nie dołączania Polskich instrukcji, UOKiK. Taka instrukcja nie jest mi do niczego potrzebna ale irytuje mnie fakt że zostałem oszukany i potraktowany jak frajer.


Niemniej zdaję sobie sprawę że jeśli ktoś znajdzie w sklepie interesujący go towar taniej to nie będzie się przejmował moją opinią. Nie liczcie po prostu na uczciwe traktowanie - fair.
Ostatnio zmieniony 24-08-2014 12:50 przez DarK64, łącznie zmieniany 2 razy.
LTD EC-1000T FCSB - Seymour Duncan Alnico Pro II
Fender American Special + Hot Rails - SHR-1 bridge mini humb
Cort sfx-e ns
Marshall Artist 4203 ( 1988 )
Zoom g3, Mooer Cruncher, AMT wh-1, polytune
JamVox

Awatar użytkownika
ma95
Doradca
Posty: 5303
Rejestracja: 05-10-2012 18:08

24-08-2014 12:49

Powiem tak.. moj kumpel zakupil u nich ibaneza rg8 ( normalna cena w granicach 1700 - music expert 1555)

Gitara miala byc wyslana w 24h - telefon po dwoch dniach - rzekoma przeprowadzka sklepu i wysla w poniedzialek, no ok. W nastepnym tygodniu sie dowiedzial ze jej nie mają i sciagaja od dystrybutora - cena byla niska więc nie zadal zwrotu kasy. Sprawa ciagnela sie chyba od 14 lipca do 11 sierpnia, w ostatnim tygodniu szef całego tego cyrku powiedział ze dorzuca mu pasek liszko, komplet strun do osemki i cos tam jeszcze ( kolo 130zl) lacznie. Gitara miala byc wyslana w srode. Szybki telefon w piątek - gitara podobno trafiła do jakiegos punktu w polsce na regulacje. Decyzja - zwrot kasy + negatyw na allegro + zgloszenie sprzedazy czegos czego nie ma na stanie. W poniedziałek gitara zamowiona z lach&lach i we wtorek byla u niego. Chyba nie bylo to jakims wielkim problemem dla porządnego sklepu :)

W kazdym razie po tej akcji nikomu nie polecę music expert, a moze dzieki temu tematowi więcej osób ich oleje. Komentarze na allegro takie same - ludzie czekają po 2-5tyg :)

Wysłane z mojego ZTE V987 za pomocą Tapatalk 2

acoto
Posty: 1085
Rejestracja: 12-06-2013 12:27

24-08-2014 14:31

ale tu nie ma co płakać. Tak po prostu jest ,że znakomita większość sklepów wystawia towar którego w rzeczywistości nie ma. Jedyna rada , kupować w PRAWDZIWYM sklepie a nie wirtualnym. Takie pierepałki miałem już z kilkoma sklepami i naszymi i nie naszymi.
[color=#00BFBF]sprzedam/zamienię: , Vantage Avenger 310 (SD invader)[color=#00BFBF][/color]

Awatar użytkownika
ma95
Doradca
Posty: 5303
Rejestracja: 05-10-2012 18:08

24-08-2014 14:46

Tyle, że Dark pisał że pojechał osobiście :P

acoto
Posty: 1085
Rejestracja: 12-06-2013 12:27

24-08-2014 15:28

ale nie kupił bo nie było. Zamówił i czekał .A że tak naprawdę nie wiadomo ile trzeba czekać...
To co mówi sprzedawca nie ma nic wspólnego z interesem klienta. Oczywiście, najlepiej jest jeśli klient jest zadowolony ale...
najważniejszy jest zysk, kasa, obrót i robi się wszystko aby zarobić jak najwięcej. Nie zawsze idzie to w parze z prawdomównością.
[color=#00BFBF]sprzedam/zamienię: , Vantage Avenger 310 (SD invader)[color=#00BFBF][/color]

Awatar użytkownika
ma95
Doradca
Posty: 5303
Rejestracja: 05-10-2012 18:08

24-08-2014 15:31

Nie mówie, że nie. Tylko po co ludzie się mają wnerwiać jak mogą tego uniknąć :P

SklepyMuzyczne24PL
Doradca
Posty: 57
Rejestracja: 16-01-2013 18:05

24-08-2014 22:36

@dark64

brak polskiej instrukcji to powod do zadania obnizenia ceny
to samo dotyczy obietnicy gwarancji i braku dostarczenia pisemnych warunkow (gwarancja bez pisemnych warunkow nie jest gwarancja w swietle przepisow ustawy)
Opinie o sklepach muzycznych => http://sklepymuzyczne24.pl
Porównaj ceny w sklepach muzycznych => http://sklepymuzyczne24.pl/szukaj-instr ... 0jcm%20800

Wróć do „Sklepy muzyczne”