Antymoskal
Posty: 1
Rejestracja: 10-04-2015 23:45

11-04-2015 01:07

Od razu sie przyznam, ze pomimo siwych skroni nadal jestem gitarowym nowicjuszem :)
Ale od szczeniecych lat zakochalem sie w gitarze i tak mi juz pozostalo. Teraz mam troche wiecej czasu , wiec postanowilem powrocic do gitary. Od 20 lat mam akustycznego Fendera, a kilka m-cy temu kupilem gitare klasyczna Martinez 40C.
A teraz do rzeczy. Chialbym te gitary podlaczac do jakiegos wzmacniacza lub combo. Mam na to przeznaczone ok. 1300 zeta. Przez ostatnie dni przesiedzialem przy kompie dziesiatki godzin i juz sie troche dowiedzialem, ale nadal jestem glupi i chcialbym tymi wiadomosciami podzielic sie z Kolegami, aby nie dac dupy i nie zakupic czegos, co nie tak do konca bedzie mi potrzebne. Dodam tez, ze nie zawsze bede mial warunki, aby grywac przy kompie, wiec musze chyba zakupic combo, ktore pozwoli mi grywac w garazu :)

PRZETWORNIK (lub mikrofon ?) - Juz wiem, ze bede musial zakupic jakis przetwornik, ale nie mam pojecia, ktory z nich bedzie mi pasowal do gitary akustycznej oraz klasycznej ? I jezeli, to bedzie mozliwe, to raczej nie chcialbym ich przewiercac, aby taki przetwornik zamontowac. Poza tym ich ceny sie wahaja od 60 do 200 zeta i nie wiem, ktory wybrac ? (drozszych nawet nie ogladalem)

COMBO - Nie jestem tego do konca pewien, ale wydaje mi sie, ze pod combo akustyczne bede mogl podpiac i gitare akustyczna i klasyczna... Poprawcie mnie prosze, jezeli sie w tym temacie myle.

Po przeczytaniu setek komentarzy wpadly mi w oko nastepujace wzmacniacze i bardzo bym Was prosil o fachowa pomoc w wybraniu tego "jedynego" :)

- KUSTOM SIENNA 30 PRO - 30W - 604 zl.
- BEHRINGER ACX450 - 45W - 799 zl.
- BEHRINGER ACX900 - 90W - 959 zl.
- MARSHALL AS50D - 50W - 1085 zl.
- FISHMANN Loudbox - 60W - 1385 zl