incantato
Posty: 1
Rejestracja: 23-05-2023 07:06

23-05-2023 10:59

Część !

Chciałbym kupić sobie mocno uniwersalną gitarę, na której zagram i mayera i solidny riff

myślę, że to czego szukam to gitara w układzie HSS ,
najbardziej przychylnie póki co patrze na fendery strato w ukladzie hss i tu mi się pojawił ciekawy instrument jakim jest Deluxe z 2011-2015 czy elite z 2018 - oba z przystawka shawbucker... Ale....

nie znam się zbytnio na fenderach; ogrywałem ostatnio fendera american deluxe z przystawką shawbucker. gada świetnie, jednak za te same pieniądze można kupić fender elite shawbucker... (z tego co rozumiem jest to usprawniony następca ? )

możecie coś podpowiedzieć na temat tych gitar ?

generalnie kilka pytań mam jeszcze więc może je nieco streszcze:

1. co sądzicie o gitarach fender american deluxe oraz elite ?
2. czy jakaś inna gitara była by godna polecenia ? (mysle ze budzet to +/- 8000zł
3. czy warto bawić się w sprowadzanie gitary z usa przez Reverb ? można kupic dokladnie te same modele co unas jakieś 25% taniej .
4. jak to dokładnie jest z fenderami, nazwy odpowiadają kolejnym seriom - tj fender deluxe, następnie wyszedł elite którego na koncu zastapił ultra ? jest gdzies jakas tabela w której mógłbym porównać jakie serie wychodziły jako następcy , jakie były bardziej niszowe etc ?

dziękuję za podpowiedzi :)

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2660
Rejestracja: 06-10-2015 09:38

23-05-2023 19:48