Willen
Posty: 5
Rejestracja: 06-02-2011 21:29

16-05-2013 20:56

Witam!

Chciałbym się zwrócić do was, drodzy forumowicze. Potrzebuję wzmacniacza z lekkim przesterem, jednak dalej mający opcję 'dopalenia' (ale to chyba zależy bardziej od kostki, prawda?).
Brzmienie jakie mnie interesuje to lekki crunch, fascynuję się barwą gitar hollow-body i pod nią chciałbym kupić wzmacniacz. Podoba mi się brzmienie Vox'ów, ale usłyszałem, że nowe wzmacniacze tej firmy brzmią zupełnie inaczej od tradycyjnego brzmienia. Nie jestem profesjonalnym muzykiem, więc nie szukam brzmienia za 10 tysięcy.
W wypadku kupienia głowy, kolumnę gitarową odłożę na później (najprawdopodobniej będzie to zestaw 2x12" lub coś podobnego i niedużego)

Pomożecie? :)

EDIT.
Najlepszym słowem które opisze moje wymagania to "Vintage". Stare, dobre brzmienie :). Odpadają Orange ze względu na cenę. Co sądzicie o tym headzie?

http://allegro.pl/bugera-v-55-hd-i3242749228.html

Awatar użytkownika
Oktawian
Posty: 208
Rejestracja: 19-05-2012 20:23

24-05-2013 07:41

Bugera to Behringer. Strasznie awaryjne wzmacniacze. Już lepiej zobacz te orange. http://allegro.pl/orange-tiny-terror-i3262219815.html Jeszcze stówa zostanie.
000 00 000 00000 0 0 00 000 0 00 0h0p0 00 000 0 000 0t0

Obrazek

fws
Doradca
Posty: 845
Rejestracja: 13-01-2011 21:08

25-05-2013 14:40

Willen pisze:Witam!
W wypadku kupienia głowy, kolumnę gitarową odłożę na później

Ale bedziesz mial ja do czego podlaczyc?

Uzywane widzialem nawet po 900zl, ale nie sa zbyt czesto.
http://allegro.pl/vox-night-train-nt15h ... 38843.html
Bardzo dobre beda do niego Celestiony G12H-30.

Laney 210 na Jensenach, nie sa najlepsze do tego wzmacniacza, ale nowe i 112 sa na slabszych.
http://allegro.pl/laney-vc-30-210-i3261123051.html

Bugera tez moze byc, do tej najlepiej glosniki Jensena, ale ktore to juz zalezy od tego ile dalej bedziesz chcial wydac.

Oktawian pisze:Bugera to Behringer. Strasznie awaryjne wzmacniacze.