Arsenicum
Posty: 4
Rejestracja: 12-12-2015 21:28

12-12-2015 21:40

Witam Was!

To mój pierwszy post na forum, pewnie ostatni, do czasu, aż nie kupię sobie gitary. Zawsze marzyłem o tym, by nauczyć się grać na akordeonie - niestety, jestem studentem stomatologii i już wiem, że mój kręgosłup po prostu tego nie wytrzyma. Ale nie martwcie się, nie jestem "zimnym draniem", który przyszedł do gitarzystów, bo mu marzenia o akordeonie nie wypaliły... :D Gitara też za mną chodzi - od dwóch lat. Od tego czasu często coś podczytuje (choć niewiele się znam - w sumie, to w ogóle się nie znam) i bardzo dużo słucham. Ale na gitarze grać nie umiem. W zasadzie, to nie umiem grać na żadnym instrumencie, a pasowałoby się nauczyć, bo ciągnie mnie do muzyki od lat, ale zawsze było coś innego (sport, nauka, albo lenistwo).

Teraz jest trochę ciężko na studiach i nie będę miał czasu - chciałem gitarę na święta, rodzice powiedzieli, że są w stanie kupić mi sprzęt do 500zł. Ale po głębszych przemyśleniach doszliśmy do wniosku, że kupimy gitarę, gdy rozluźni się w semestrze letnim. Myślę, że do tego czasu uda mi się uzbierać trochę pieniędzy, na jakiś lepszy sprzęt, ponieważ z tego, co czytałem do 500zł można kupić coś dobrego, ale tylko "na początek". Nie ukrywam, że chcę kupić coś co będzie mi służyło latami.Nie chcę kupować gitary tylko do nauki, chcę by był to sprzęt, na którym nauczę się grać i na którym później będę "prezentował swoje umiejętności".

Wiem, że jeśli ktoś jest prawdziwym pasjonatem, to jest w stanie polecić coś, co kosztuje niewiele, a ma takie walory, jak rzecz, kosztująca 10 razy tyle. Dlatego też liczę na Waszą specjalistyczną wiedzę.:) Niech to będą "asy" przedziału 500-1000zł.

Pozdrawiam.
I z góry przepraszam za ten temat, wiem, że są one nielubiane w każdej branży...

Arsenicum
Posty: 4
Rejestracja: 12-12-2015 21:28

12-12-2015 21:59

Dodam, że jestem leworęczny.

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2659
Rejestracja: 06-10-2015 09:38

12-12-2015 22:07