Japupcio
Posty: 12
Rejestracja: 13-11-2018 21:29

28-06-2019 22:51

Witam. Chciałbym zakupić Ammoon Ap-09 Nano Looper. Niestety jestem kompletnie nieobeznany w temacie efektów gitarowych. Więc stąd moje pytanie. Co jeszcze muszę kupić do tego efektu? Moja gitara to Schecter Demon 6 a wzmacniacz Boss Katana 50. Efekt zamierzam zamówić z Chin ponieważ tam mam go za 130 zł a na allegro za około 200. Więc co jeszcze potrzebuję? Proszę o pomoc, chciałbym dobrze zacząć przygodę z efektami :) z góry przepraszam bo nie znam się na forach, więc przepraszam jeśli umieściłem ten temat w złej kategorii czy coś. Oczywiście jeśli macie jakieś lepsze propozycje looper'ów to chętnie posłucham ale ostrzegam, że nie mam zbyt dużych możliwości jeśli chodzi o pieniądze. Chciałbym się zmieścić w 200-250 zł.

Awatar użytkownika
jpk
Moderator
Posty: 1791
Rejestracja: 18-07-2017 08:20

28-06-2019 23:22

Pytanie zasadnicze: czy wiesz co to jest i do czego służy looper? Czego od niego oczekujesz i dlaczego wybrałeś go jako pierwszy efekt (o ile w ogóle looper można nazwać "efektem")?
Jeśli chodzi o ten konkretny model, to mam około roku, używam bardzo intensywnie i jestem bardzo zadowolony. Co jeszcze musisz kupić? Zasilacz 9V z plusem na wierzchu i dodatkowy kabel gitarowy. Zasilacz musi być dobrej jakości, bo sam looper słabo odfiltrowuje zakłócenia, najlepiej kupić od razu coś dobrego i dysponującego większym prądem, bo to zwolni Cię od kupowania kolejnych zasilaczy do następnych efektów, wystarczy kabelek rozgałęziający.
https://www.youtube.com/channel/UCROb21-pRhF5vp2j1Mp00UQ
https://soundcloud.com/user-701929647

Marshall CODE 25C, Blackstar ID:Core 20, JOYO Zombie, VOX MV-50 Clean
Mooer GE100, ZOOM G1 Four, ZOOM MS-50G, NUX AmpAcademy
HB SC-550, Gretsch 2210, HB ST-70RW, HB MR_Classic

Japupcio
Posty: 12
Rejestracja: 13-11-2018 21:29

29-06-2019 08:44