wernerus
Posty: 3
Rejestracja: 04-02-2014 00:18

04-02-2014 00:24

Siemka
Jestem początkujący i aktualnie rozmyślam nad zakupem gitary basowej i pieca .
Zaczynając słucham raczej ciężkiej muzyki- Alt.,nu.,Trash-metal oraz metalcore : Przeglądałem różne oferty w sklepach muzycznych (Poznań - Riff,MusicStore) , pytałem znajomych o porady w tej kwestii ale ogólnie w temacie jestem zielony ;/ boję się brać porad bezpośrednio w sklepach ponieważ nie mam 100% pewności czy sprzedawca poleca mi dobry towar, nie wspominając o zakupach przez internet a znajomi i tak zbyt wiele mi nie potrafią powiedzieć ponieważ grają na elektrycznych i sami nie znają się dobrze na temacie.
Moje pytanie jest takie ;p Chciałbym kupić bas + piec (kabel,pasek,pokrowiec,kostki wiadomo że dam radę :) ) , chciałbym się zmieścić w cenie ok. 2000-2200 zł. maks. i również nie chciałbym żeby to był sprzęt typowo dla początkujących, zależy mi również na jakości sprzętu z możliwie niską ceną.
Co mi polecicie? :D Jakieś porady gdzie kupić? co kupić? firmy, modele? ^^
z góry dzięki za wszelką pomoc ^^

Awatar użytkownika
WarwickFramus
Sklep Muzyczny
Posty: 1062
Rejestracja: 30-11-2011 09:07

04-02-2014 08:58

cześć,

Polecam Ci naszego Rockabssa: Warwick Rockbass seria Streamer, np. standard, lub LX albo corvette basic. Do tego combo Warwick BC10, lub BC20, kable Warwick RockCable, pokrowiec: Warwick Rockbag, tuner Warwick Roclktuner i co tam jeszcze chcesz ;)

To produkty z najwyższej półki, nie będziesz zawiedziony. A polecane comba, nie dość że świetnie brzmią, i są zaawansowane techniczne (brak szumów, bezpieczne użytkowanie przy pełnej mocy, brak przesteru przy pełnej mocy, itp.) to mają jeszcze oddzielny dedykowany wzmacniacz słuchawkowy, co jest zjawiskiem praktycznie niespotykanym (zwykle wyjście słuchawkowe wychodzi z głównego wzmacniacza) a BC 20 ma też głośnik wysokotonowy ( w klasie małych wzmacniacz, rzecz niespotykana). Wypróbuj ;)

o Rockbassie: