Szukasz wzmacniacza, comba, preampa, kolumny do kwoty 1000zł?

Postprzez Vassilij » 2010-08-28, 23:11

k4la napisał(a):Witam.

Jak w temacie szukam wzmacniacza. Z racji, że jestem kompletną amatorką, pisze tutaj, z nadzieją, że mi pomożecie.

Posiadam Cort MGM-1 i szukam pod niego wzmacniacza. Kolega polecił mi Line Spider 6 III 30 w, lecz zbyt wiele informacji nie znalazłam na jego temat, a jeśli już, to był odradzany.
Interesuje mnie taki wzmak na którym mogłabym zagrać metal (np. CoB, Sonata Arctica, Slipknot..) lecz także coś lżejszego. (Typu polski Lady Pank, Happysad)

Wolałabym kupić za to 600 zł lepszy a używany wzmacniacz, niż nowy lecz nieco gorszy.
Myślę, ze 30 w byłby najlepszy, gdyż 15 to chyba dla mnie za lekki, a 75 za ciężki.

Z góry proszę o wyrozumiałość i dziękuje :-)

Za lekki? Kulturystykę ćwiczysz? Moc nie ma jakiegoś wielkiego znaczenia. Chcesz tego używać tylko w domu? 10W lub 15W w sam raz, pełnej mocy w domu raczej używać nie będziesz, chyba, że lubisz wkurzać całe sąsiedztwo ;-)
Line 6 Spider nie są złe, ale dobre też nie... Mają wszystkiego napakowane. Najlepiej idź do muzycznego i co nieco ograj, a jak coś, na pierwszej stronie tematu masz podane fajne piece w tej cenie. Można też kupić VOX'a Pathfindera 15r i do tego jakąś kostkę, np. BOSS DS-1 albo Digitech Grunge, Death Metal, albo jakąś inną, można znaleźć używane w fajnych cenach np. Metal Muff, Uber Metal, Metal Master czy The Weapon. Przeczytaj dokładnie opisy piecyków w PIERWSZYM poście na PIERWSZEJ stronie TEGO TEMATU ;)
Pozdrawiam.
Vassilij

Pochwały: 57

Nauka gry na gitarze elektrycznejKilka Riffów, Kilka Technik
25,90 złDVD + książka 96 str
Żadnych tajemnicSzkoła gry na gitarze elektrycznej. Krzysztof Błaś zdradza tajniki gry.
87,00 zł192 stron A4 plus 3 x CD
SklepMuzyczny24.com

- Szkoły gitarowe na DVD
- Kursy gry na gitarze
- Książki dla gitarzystów

Postprzez Cykli » 2010-08-29, 00:17