Zagadnienia i pytania z teorii muzyki i technik gry na gitarze

Postprzez PenTaTonik » 2012-01-23, 19:32

Witam!

Mam pytanie do osób które ukończyły bądź kończą szkoły muzyczne I bądź II stopnia. Jaka teoria wymagana jest na ukończenie tych dwóch stopni?

- budowa akordów
- interwały
- nuty
- skale modalne, pentatoniki
Coś w ten deseń?

Jestem samoukiem i po prostu jestem ciekawy ile mi brakuje by być "na poziomie" szkoły muzycznej.
PenTaTonik

Pochwały: 19

Wojny gitaroweMultimedialna szkoła gry na gitarze dla gitarzystów
35,29 zł2xCD: audio i multimedialna
Żadnych tajemnicSzkoła gry na gitarze elektrycznej. Krzysztof Błaś zdradza tajniki gry.
87,00 zł192 stron A4 plus 3 x CD
SklepMuzyczny24.com

- Szkoły gitarowe na DVD
- Kursy gry na gitarze
- Książki dla gitarzystów

Postprzez Adios » 2012-01-23, 20:18

Gdzieś miałem listę pytań razem z odpowiedziami na egzamin końcowy z PSM I stopnia. Jak znajdę to zeskanuję, jak nie to postaram się napisać co tam mniej więcej było.
Martch, Takamine EG-116 i parę innych gratów.

Mroova napisał(a):nirda okevke

Stefan napisał(a):Kasztanki to mój świat!
Adios
Moderator

Pochwały: 32

Postprzez Blisher » 2012-01-23, 20:38

Oprócz teorii stricte muzycznej, z tego co się orientuję, dużo niepotrzebnych do grania pierdół w stylu historii muzyki, klasycy wiedeńscy itp. Jednak to tylko z opowieści, mogę się mylić
Blisher

Pochwały: 5

Postprzez Adios » 2012-01-23, 21:37

To tzw Audycje muzyczne, lub Historia muzyki.
I pamiętaj, że oprócz teorii w SM duży nacisk kładzie się na kształcenie słuchu - rozpoznawanie interwałów, akordów, dyktanda muzyczne, etc.

Adios
Moderator

Postprzez PenTaTonik » 2012-01-23, 22:24

Byłym Ci wdzięczny za zeskanowanie. Hm.. no to nie łatwe rzeczy, cały czas żałuję, że nie poszedłem do szkoły muzycznej, nie daruje sobie tego. A teraz mając prawie 18 lat już za późno na studia muzyczne.
PenTaTonik

Postprzez Ent3x » 2012-01-23, 22:33