Dyskusje, porady, ćwiczenia dla gitarzystów basowych
ObrazekObrazekObrazek

Postprzez wooten » 2011-10-24, 17:36

Witam

Otóż mam sprawę, chcę grać zawodowo na basie, mieć z tego jakieś pieniądze, bo skoro sprawia mi to przyjemność to czemu jeszcze nie dorobić sobie.
Chcę założyć zespół, ale choć wiem co chce osiągnąć i w jaki sposób, to mając teraz sporo czasu wolnego chce się podkształcić, zawsze grałem jakieś znane linie basowe, oczywiście z tabulatury :o tak wiem... i grać tu zawodowo z tabulatury wiem...

Ale nie umiem ogarnąć tych wszystkich skal, interwałów, prym itp... nawet bym się za to nie brał, bo to dla mnie czarna magia... ale nie chce mi ktoś kiedyś wygarnął iż jestem dupa a nie basista... poza tym sam chce podwyższyć swój skill.
Tak więc od razu zaznaczę, czytałem i tu tematy i gdzieś indziej, ale jestem laik wręcz, bo jak mówię źle zacząłem, nawet nie znam akordów i nie ogarniam tego jak się je tworzy itp, nie wiem po co oktawy itp...
dlatego proszę niech mi ktoś wytłumaczy co i jak i po co, będę bardzo wdzięczny, a komu się uda, ten będzie wiedział iż nadaje się na "Miszcza i nauczyciela" jeśli wytłumaczy to także takiemu palantowi jak ja, bo ja pisałem, nie chcę grać kiedyś dla kogoś i zobaczyć kpiące spojrzenia innego basisty czy muzyków, na temat tego jak gram, tak więc bardzo proszę o pomoc ;(
wooten

Szkoła gry na gitarzeDruga część ćwiczeń i szkoły gitarowej
34,00 złpłyty DVD
Łatwy jazz na gitaręNaucz się grać jazz na gitarze
33,00 złCD + książka 34 str. A4
SklepMuzyczny24.com

- Szkoły gitarowe na DVD
- Kursy gry na gitarze
- Książki dla gitarzystów

Postprzez Geohound » 2011-10-24, 17:50

wooten napisał(a):Ale nie umiem ogarnąć tych wszystkich skal, interwałów, prym itp... nawet bym się za to nie brał, bo to dla mnie czarna magia...