Entuzjasta
Posty: 5
Rejestracja: 20-02-2018 10:04

20-02-2018 10:28

Siemka!

Eksperymentuję ze sprzętem i napotkałem problemy.
Osłuchałem się trochę z ambientem gitarowym i pomyślałem, że spróbuję się w to pobawić z tym, co mam. Celem było podpięcie się na słuchawki i uzyskanie przestrzennego brzmienia. Pomysł wyglądał następująco:

gitara -> HT5 send -> Line 6 M5 -> TC Flashback -> ditto x4 -> zoom G1on -> słuchawki

Efekt jest taki, że G1 bardzo zmienia dźwięk i w rezultacie nawet ładne przestrzenne efekty nie cieszą.
Podpowiecie mi, gdzie moja logika zawiodła? Czy dobrze kombinuję, że sygnał wyjściowy z send jest niedostosowany do wejścia efektu? Jeśli tak, to czemu, skoro np. Flashbacka mogę podpiąć zarówno przed piecem jak i w pętli i brzmi świetnie?

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2659
Rejestracja: 06-10-2015 09:38

20-02-2018 11:33

Poczekaj... czy ja dobrze czytam, że dajesz wzmacniacz najpierw? A słuchawki do multiefektu podpinasz? Po co? Wiesz, nie znam się na ambientach, ale przy grze na słuchawkach używałbym albo samego multiefektu, albo ewentualnie słuchawki we wzmaka wpinał.
"When you are dead, you do not know that you are dead. All of the pain is felt by others. The same thing happens when you are stupid."

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2659
Rejestracja: 06-10-2015 09:38

20-02-2018 11:36

Nawiasem mówiąc, Zoom G1 zawsze będzie Ci trochę "plastikowo" brzmiał. Ja bym to wpiął tak: gitara -> multiefekt -> wzmacniacz, a przestrzenne efekty w pętlę. A! Dwa multiefekty podpinasz (Zoom i Line6)? Też bez sensu chyba... Ale, jak zaznaczam, nie znam się na ambientach, więc może w tym gatunku robi się takie dziwne kombinacje...
"When you are dead, you do not know that you are dead. All of the pain is felt by others. The same thing happens when you are stupid."

Awatar użytkownika
humless
Sklep Muzyczny
Posty: 985
Rejestracja: 11-03-2012 22:40

20-02-2018 21:12