Olek320
Posty: 1
Rejestracja: 21-09-2017 22:48

21-09-2017 22:53

Witam chciałbym zakupić gitarę dla mojej dziewczyny dodam ze uczy się dopiero gry a ja w temacie gitar jestem zielony ale chciałbym gitarę klasyczna i najlepiej dobrze wykonana.Myslalem nad ręcznie wykonaną bo moim zdaniem co jest wykonane ręcznie jest lepsze ponieważ jest włożone w to dużo pracy żeby grało perfekcyjnie myślałem nad Azahar Etimoe 101 czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tej gitarki?

sss
Moderator
Posty: 2438
Rejestracja: 18-09-2013 12:53

21-09-2017 23:40

To nie jest gitara wykonana ręcznie.

Podejrzewam, że nikt na yakiej nie grał. To jest praktycznie nieznana marla w PL.

Może być warta swojej ceny ale nie musi.

sss
Moderator
Posty: 2438
Rejestracja: 18-09-2013 12:53

22-09-2017 14:19

Janhalb pisze:Generalnie:



4. ....... Z tego samego powodu nie wyobrażam sobie kupna gitary (zwłaszcza klasycznej) w sieci, "z dostawą do domu". "Z dostawą" to można kupować pizzę - jak będzie niedobra, to najwyżej pies ją zje ;-)



Generalnie totalnie się z tym nie zgadzam. Nie ma lepszego rozwiązania niż kupno przez internet i spokojne sprawdzenie w zaciszu domowym. W sklepie nigdy nie jest bardzo komfortowo, jest jakiś tam pośpiech itp. Przy zakupie przez internet jest 14 dni na zwrot. Tak więc możesz kupić gitarę jako niespodziankę a jeśli nie podpasuje zwrócić. Możesz też zamówić 3 albo 5 w różnych sklepach i zostawić jedną - najlepszą. W sklepie najczęściej nie jest tak, że masz 10 sztuk tego samego modelu tylko jedną i opcja wyboru najlepszego egzemplarza nie wchodzi w grę.

sss
Moderator
Posty: 2438
Rejestracja: 18-09-2013 12:53

22-09-2017 21:41

Dużo napisałeś ale widać, że nie masz jakiegokolwiek doświadczenia w zakupach instrumentów przez internet. Dobre sklepy wysyłają instrumenty w dwóch kartonach a zwrot często jest darmowy. Zwracałem nawet za granicę i nigdy nie było problemu.