arooscroocked
Posty: 7
Rejestracja: 24-07-2017 11:40

24-07-2017 11:56

Czołem!

Jestem właśnie na etapie poszukiwania wzmaka do wykorzystania przy próbach i jamowaniu w mieszkaniu, zatem rozglądałem się za czymś o niewielkiej mocy (1-5W) i chciałbym, żeby to była lampa ze względu na charakterystykę dźwięku. Wcześniej miałem Laneya LX35R, ale jednak charakter dźwięku mi nie odpowiadał. Będę często wykorzystywał piecyk do nagrywania. Moje gitary to Samick Concord CD3 i Strat SSH produkcji lutniczej :).

Gram dużo jazzu i bluesa, niemniej równie często zdarza mi się grać mocniejsze gatunki, od rocka po metal, zatem przekrój jest duży.

Na razie udało mi się namierzyć kilka modeli, którymi jestem zainteresowany, są to:
1. Bugera V5
2. Vox AC4TV
3. Laney Cub-8

Wymagania jakie mam odnośnie pieca:
1. Ma ładnie grać (no bo jakże inaczej :D)
2. Musi mieć redukcję np na 1W i 0,25W.
3. Świetnie, gdyby miał jakiś out na słuchawki/zewnętrzną paczkę - nie znam się i nie wiem czy można puścić dźwięk na paczkę wyjściem słuchawkowym? Jak z impedancją?
4. Dobra współpraca z kostkami - nie mam jeszcze żadnej, dopiero kompletuję sprzęt ale na pewno jakiś OD wpadnie.

Nie zamykam się na 3 powyżej podane propozycje - to po prostu jedyne, na jakie się natknąłem w takim przedziale cenowym - każda inna będzie mile widziana, najlepiej poparta własnym doświadczeniem ;).

Z góry dzięki za wszelką pomoc!

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2659
Rejestracja: 06-10-2015 09:38

24-07-2017 15:26

Bl;ackstar HT5R? Ja mam HT5-RH Metal i jak dla mnie wymiata, choć trochę bardziej stronę rocka i metalu zorientowany, blues spokojnie zagrasz, a dzięki ISF możesz sporo w brzmieni zmienić na samym piecu; ma też bardzo fajny wbudowany reverb i przełączane nogą dwa kanały - czysty i overdrive (płynnie regulowany od - od lekkiego drapanka, po ciężkie, głębokie ryki). Clean ma miękki, głęboki i ciepły.