elvisef
Posty: 2
Rejestracja: 24-06-2017 12:01

24-06-2017 12:18

Cześć.

Posiadam dwie gitary. Jestem nowicjuszem w tych sprawach i nie mam bladego pojęcia, co to za modele, co mają w sobie i ile mogą być warte.

Gitara nr1:
Obrazek

Gitara nr2:
Obrazek

Więcej zdjęć poniżej, w galeriach:
gitara1: http://img.eftv.ayz.pl/#14982986880014
gitara2: http://img.eftv.ayz.pl/#14982987309497
hasło do galerii: gitary2017

Gitara nr1 - kupiłem od wujka, coś w niej tam wymieniał, mówił że wrzucił coś średniej półki, ale co i jak, nie mam pojęcia a nie mam z nim teraz kontaktu, z resztą i tak by nie pamiętał, ale ogólnie dobrze grała

Gitara nr2 - kupiłem w komisie, jest lżejsza niż ta "nr1", ale też nie wiem co i jak, jednak jest ładna (na mój gust)


Moja prośba do Was jest taka, abyście pomogli mi zidentyfikować markę, model (to już nieistotne chyba aż tak, jeśli coś było wymieniane) i ewentualny możliwy koszt. Kiedyś próbowałem brzdękać sobie na elektryku, ale długo już nie grałem i jak do tej pory prawie w ogóle ich nei wyciągałem. Teraz odkurzyłem i zabierają mi miejsce, a mam swojego akustyka jeszcze, którego częściej używam. Te dwie tutaj wymienione gitary, zapewne sprzedam. Wolałbym ich nei rozkręcać, ale po prostu oceńcie swoim profesjonalnym, doświadczonym okiem, co to i z czym to się je.

Dzięki z góry, czekam na podpowiedzi.

Awatar użytkownika
ESP
Posty: 888
Rejestracja: 09-01-2014 17:29

30-06-2017 16:09

Druga gitara to jest coś w stylu "Gitara elektryczna 12 kolorów okazja" z allegro za 300 zł nowa. O pierwszej ciężko mi cokolwiek powiedzieć, bo nie ma nic na główce i tak na pierwszy rzut oka trudno jest stwierdzić czy było coś wymieniane czy nie. Prawdopodobnie może mieć zmienione przetworniki, ale bez zdjęcia elektroniki również się nie obejdzie.

Awatar użytkownika
Geohound
Moderator
Posty: 2279
Rejestracja: 19-06-2008 17:25

10-07-2017 07:45

W tej drugiej wszystko jest równo? Bo coś gryf ma dziwną przerwę/szparę przed osłonką przystawki.