Cilithos
Posty: 12
Rejestracja: 07-01-2016 17:46

30-01-2017 20:19

https://www.youtube.com/watch?v=5WOvh5kYyL8
https://www.youtube.com/watch?v=R2230sLGXCE

Gram od roku na gitarze, na gitarze elektrycznej od pół roku, co sądzicie o mojej twórczości jak na ten okres? ;) Niestety nie mam zbyt dobrego sprzętu do nagrywania :/

Awatar użytkownika
RiffingMan
Doradca
Posty: 487
Rejestracja: 28-05-2011 21:56

31-01-2017 00:17

To pierwsze nagranie wyszło lepiej od drugiego. Trzymasz dobrze rytm (szczególnie w pierwszym), co się bardzo ceni, wielu po takim czasie gry na gitarze dalej nie ma poczucia rytmu wyrobionego. Riffy dobrze wróżą na przyszłość, nad graniem solówek trzeba jednak jeszcze dużo popracować, szczególnie brakuje korzystania z różnych technik, świadomego używania legato, staccato, bendów, a już w szczególności vibrato, no i sama solówka była powtarzalna i gryzła się miejscami z gitarą rytmiczną, miejscami brzmiała po prostu "początkująco". Przydałyby się bardzo perkusja i bas, nie muszą być wcale "żywe", szczególnie perkusja, programów do tego jest mnóstwo, a już nawet jakieś midi z w miarę dobrym soundfont'em wpisze się w powiedzenie - "lepszy rydz niż nic". Ogólnie chcę pogratulować, jeszcze długa droga, ale nikt od razu Rzymu nie zbudował, a widzę, że jesteś na dobrej drodze, żeby ten Rzym za jakiś czas zbudować. :)
Praktyka > Teoria > Sprzęt
Służę pomocą w zrozumieniu teorii muzyki, wystarczy wysłać prywatną wiadomość.

Cilithos
Posty: 12
Rejestracja: 07-01-2016 17:46

31-01-2017 16:27

Właściwie z solówką chciałem poeksperymentować, zwykle używam do solówek bendów, tappingu i podobnych technik ale tym razem nastawiłem się na coś takiego "uczuciowego", że tak się wyrażę, czyli powolnie, nieskomplikowanie ale z głębią ;) Zresztą solówka nie jest tu najważniejsza bo dograłem ją improwizacją jako przykład co można nagrać na tym riffie (kolega prosił mnie o nagranie riffu by mógł poimprowizować)