ramar
Posty: 3
Rejestracja: 03-11-2016 13:04

03-11-2016 13:15

Witam,
Liczę na poradę co do wyboru wzmacniacza.
Biorę gitarę elektryczną typu Les Paul z zestawem przetworników Seymour Duncan Hot Rodded.

Nie jestem początkującym graczem, aczkolwiek elektryk to będzie pierwszy, I teraz pytanie: jaki wybrać wzmacniacz (w przyszłości pomyślę o kostkach: chociaż looper jestem skłonny kupić od razu) by dobrze mi współgrał grając muzykę, ogólnie zarysowując: Dżem, Guns N' Roses, coś z nowszych płyt Slasha + klasyki Hendrixa etc.

W sumie lubię brzmienie ciemniejsze, pełniejsze.
Zestaw ma służyć, grze domowej, żadnych wyjść z tym poza pokój w bloku. Stąd zacząłem myśleć nad pierdziawkami lampowymi.

Oczywiście przeglądając oferty sklepów i czytając fora zacząłem zastanawiać się nad typami:
- Vox AC4TV
- Laney CUB 10
- Bugera 5V
- Blackstar HT-1 Combo

Jak widać chcę kupić piec poniżej 1000zł, a właściwie czym taniej to lepiej.

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2660
Rejestracja: 06-10-2015 09:38

03-11-2016 14:25

Blackstara osobiście polecam (miałem HT1-RH, teraz mam HT5-RH Metal), choć ciemniejsze brzmienie i więcej dołu będziesz miał z głową i jakąś paką 1x12 lub 2x12, bo combo ma głośnik 10", który wprawdzie też daje radę, ale jednak większy da dołu więcej.
"When you are dead, you do not know that you are dead. All of the pain is felt by others. The same thing happens when you are stupid."

ramar
Posty: 3
Rejestracja: 03-11-2016 13:04

03-11-2016 15:07

Nawet nie pomyślałem, że byłoby mnie stać na przyzwoity zestaw głowa+głośnik. Warto to rozważyć.
Zerknąłem na pierwsze-lepsze dwa zestawy, jak to wygląda.:
http://guitarcenter.pl/catalog/gitary/w ... terror-set
http://guitarcenter.pl/catalog/gitara/w ... x-nt2h-set

Oczywiście na razie zbieram opinie i pomysły - wstępna selekcja pozwoli ruszyć do sklepu coś ograć.

ramar
Posty: 3
Rejestracja: 03-11-2016 13:04

10-11-2016 09:25

I koniec porad/podpowiedzi/propozycji?

Awatar użytkownika
6nt
Moderator
Posty: 2660