Gronekmaster
Posty: 3
Rejestracja: 09-10-2016 00:12

09-10-2016 00:23

Cześć,
Jestem całkowicie zielony, a zawsze chciałem grać na jakimś instrumencie.
Powiem co wiem, bo i tak nie za bardzo się znam:
Raczej 4/4 bo spore łapy mam
Chyba akustyczna, ale jeśli podacie mi jakieś za/przeciw to mogę zmienić zdanie.

W okolicy mam to: https://www.olx.pl/i2/oferta/gitara-akustyczna-johnson-dodatki-CID751-IDd4vVt.html
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

peter13135
Posty: 3
Rejestracja: 07-08-2009 12:03

09-10-2016 10:12

Różnica między gitarami akustycznimi i klasycznymi jest ogromna. Powiedz nam co chcesz grać, czego słuchać.
Gitara klasyczna najbardziej nadaje się do tego typu gry:
https://www.youtube.com/watch?v=6jQ34uTmA9s
https://www.youtube.com/watch?v=c8X2jyoW0Fg
(to jest trudne do zagrania).

Gitara akustyczna raczej lepsza do gry na akordach, do rocka i innej muzyki popularnej. Przykład :
https://www.youtube.com/watch?v=D6sXfV2YtY8
https://www.youtube.com/watch?v=Ugx7lxtqyYk

To tak z grubsza. Bo mówić o różnicach można wiele.

Gronekmaster
Posty: 3
Rejestracja: 09-10-2016 00:12

09-10-2016 19:34

Dzięki za uświadomienie. W takim razie na 100% akustyczna, bo w dużej mierze będę pewnie grał przy jakichś ogniskach (o ile uda mi się całjiem ogarnąć grę)

Awatar użytkownika
RigExpertPL
Sklep Muzyczny
Posty: 118
Rejestracja: 08-07-2012 18:20

10-10-2016 21:46

Na początek proponowałbym jednak klasyka.
I tak będziesz mógł grać przy ognisku, a na początek klasyk jest bardziej wygodny szczególnie jeśli masz duże dłonie.
Struny w gitarze klasycznej są nylonowe , bardziej miękkie przez co łatwiej będziesz je dociskał do gryfu.
Siła i wprawa przyjdzie później :)
Sklep muzyczny Rig Expert
https://rigexpert.pl

Użyj kodu GITARZYSCI przy dokonywaniu zamówienia i otrzymaj 5% rabatu na całe zakupy.

jakit
Lutnik
Posty: 767
Rejestracja: 03-06-2016 09:54

10-10-2016 21:53

RigExpertPL pisze:Na początek proponowałbym jednak klasyka.