Awatar użytkownika
Pukiel
Posty: 99
Rejestracja: 07-10-2012 16:35

04-02-2016 20:57

Witam,

Szukam obecnie gitary, a nawet gitar. Od razu mówię, że nie jestem gitarzystą scenicznym, nie gram w zespole, gitara to moje hobby, chce sobie kupić porządne wiosło żeby grywać wieczorami i sobie na nie patrzeć. Mój poziom gry jest raczej słaby ale gram od może 2 lat i to naciągane, bo miałem duuze przerwy. Sporo grywam na akustyku.

Chciałbym aby gitara a raczej jej elektronika była możliwie uniwersalna, choć to będzie do ewentualnej poprawki. Grywał bym raczej metalowe rzeczy, nie jakieś ciężkie ale czasami w C można coś zagrać. A przy gryfie chciałbym w miarę ciepło, nawet może lespaulowato, mój vintage vs6 wydaje sie być strasznie plaski.

Piec a raczej kombo jakie obecnie posiadam to Line 6 spider IV oraz komputer z oprogramowaniem.

Jak pisałem, posiadam miedzy innymi Vintage VS6 i to fajne wiosełko, jednak chciałbym coś lepszego. na znanym każdemu portalu aukcyjnym wypatrzyłem jacksona

http://allegro.pl/jackson-ke3-kelly-jap ... 44846.html , i chciałbym zapytać doświadczonych co o nim sądzicie, wolałbym uniknąć mostu ruchomego. Chętnie wysłucham ksantypa, bo na prawdę dużo jacków przeleciało mu przez ręce, choć wiem ze ma mało czasu :P

Na pewno wolał bym uniknąć epiphona, washburna, corta. I raczej straty, superstraty odpadają, choć jest ich najwięcej.

Wiem ze to dość spore i pewnie dziwne wymagania. Zapomniałem dodać, głównie gitara używana mnie interesuje.
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
starahuta
Posty: 7044
Rejestracja: 24-02-2013 19:34

04-02-2016 21:41

Myślę, że to będzie nieco za ostre i za sportowe jak na opisane wymagania. Są tacy, co to by zablokowali flojda -- do rozważenia.