Cjgames
Posty: 3
Rejestracja: 02-01-2016 23:24

02-01-2016 23:34

Cześć! Jestem tu nowy, chciałbym się dowiedzieć pewnej rzeczy.

Na gitarze gram od ponad roku (klasyk przez dwa miesiące z początku potem elektryk). Gram bardzo dużo przez co swoje umiejętności uważam za dobre mimo tego że gram krótko. W tym roku postanowiłem kupić nowy sprzęt i tutaj jest problem. Gram głównie metal (Metallica, Avenged Sevenfold) ale także inne style . Mój sprzęt w dniu dzisiejszym
- Epiphone Les Paul Special II
- Epiphone Studio 15R
- Boss ME-25


Do wakacji zamierzam uzbierać około 1000 zł. Nie wiem co kupić wzmacniacz czy gitarę. Jak gitarę to już wybrałem - Schecter Omen FR ale jeżeli chodzi o wzmacniacz jestem zielony. Co opłaca się bardziej kupić w mojej sytuacji? Wzmacniacz czy gitarę?

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
pitek130
Posty: 192
Rejestracja: 03-01-2010 16:13

03-01-2016 22:32

Sprzedaj piec i gitarę, dołóż tysiaka i kup dobre używane wiosło. Graj przez multi i kompa, albo multi i słuchawki. Uzbierasz trochę kasy i kupisz lepszy piec. Nie ma sensu zmieniać gitary za 500 zł na gitarę za 1000 zł.
ObrazekObrazek

moonquirk
Posty: 1386
Rejestracja: 02-05-2012 22:22

04-01-2016 10:57

Jest sens jak najbardziej, za 5 stów można mieć coś znośnego, za tysiaka już całkiem fajną deskę idzie wyrwać.
Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy Twoje wiosło jest dla Ciebie wygodne i czy wolisz mieć lepszą wygodę gry, i wiosło lepiej brzmiące z dechy, czy może lepsze finalne brzmienie?
Nie ma się co oszukiwać, z takim piecem mógłbyś mieć najlepszą gitarę na świecie a i tak brzmienie byłoby denne. Najlepiej by było sprzedać wszystko co masz i mieć te 2 tysie, wtedy już jest z czego wybierać. Jeśli nie masz takiej opcji, to sprzedaj chociaż to wiosło, może 4-5 stów dostaniesz i podziel kasę na pół.
Chyba, że faktycznie nie masz awersji do grania na słuchawkach, to kup za wszystko gitarę i graj na razie na multi a z czasem uzbierasz na jakiś lepszy piecyk.
Obrazek
Hughes&Kettner Tube 50