Len
Posty: 5
Rejestracja: 02-12-2010 23:38

28-09-2011 20:44

Mam parę pytań odnośnie wzmacniacza Fender Mustang I, a jako że o tym modelu na tym forum pisze się dość mało, to mam nadzieję, że ten temat posłuży także innym za źródło informacji oraz miejsce zadawania pytań innym posiadaczom.

A mam nadzieję, że tacy się znajdą, bowiem trapi mnie parę spraw... no dobra, całkiem sporo, bo jestem początkującym gitarzystą. To mój pierwszy wzmacniacz, podobnie zresztą jak gitara. Jak wiecie (albo i nie) posiada on port USB, jednak nigdy nie widziałem szczególnej potrzeby używania go. Gdzieś kiedyś przeczytałem, że dzięki temu można nagrywać swoje wyczyny, jednak nie wiem czy to prawda.

Nagrywanie bezpośrednio ze wzmacniacza z pewnością byłoby bardzo ciekawym rozwiązaniem, jednak czy można to zrobić? A jeśli tak, to jak?

Awatar użytkownika
jacenty
Posty: 335
Rejestracja: 10-04-2011 18:46

28-09-2011 21:52

mało się o nim pisze? wystarczy pogrzebać na forum i zobaczysz, że już sporo zostało napisane odnośnie tego wzmacniacza, a raczej tej serii.

co do portu USB, to pamiętaj, że ten wzmacniacz jako wzmacniacz typu combo jest bardzo ubogi, a jego siła polega na dołączonym oprogramowaniu, dzięki któremu można ściągnąć i wgrać inne presety. do tego Fender Fuse pozwala na modyfikację i stworzenie kolejnych presetów. wszystko to dzięki temu, że można przez USB podłączyć go do kompa.

nagrywać? można. wystarczy użyć do tego celu dołączony soft, ale musisz się postarać o klucze do tych programów. dostajesz je po rejestracji na Fender.com i zarejestrowaniu swojego wzmacniacza.
Obrazek Obrazek
<<Cort KX5 [Dimarzio D-Sonic >><<Kustom KG212FX>> <<TC Electronic Flashback Delay>> << Marshall JH1 The Jackhammer, EHX Metal Muff >>

Len
Posty: 5
Rejestracja: 02-12-2010 23:38

18-10-2011 14:47