Nviro
Posty: 2
Rejestracja: 14-06-2015 20:15

15-06-2015 15:51

Witam serdecznie,
Zwracam się do Was z prośbą o polecenie godnych uwagi gitar, w miarę uniwersalnych gitar typu superstrat do 1000 zł. Na gitarze elektrycznej gram od trzech lat, mam piecyk Rolanda Cube'a 20 XL, z którego jestem dość zadowolony i Squiera Bullet Strata (SSS). Pomimo tego, że trafił mi się stosunkowo dobry egzemplarz tego wiosła to teraz szlag mnie chce trafić przez bardzo szumiące single, grać się da tylko na "spiętych" przetwornikach (nie mam zielonego pojęcia jak się to fachowo nazywa). Teraz mam uraz do singli, a z samymi humbuckerami nie miałem do czynienia, lecz wiem że w ich przypadku praktycznie nie występuje szumienie. Rozważam kupno gitary z układem HSH, ewentualnie HSS , ponieważ nie zależy mi aż tak bardzo na uzyskaniu rasowego humba albo "szklanki" singli. Nie gram jednego gatunku muzyki, dlatego zależy mi żeby móc zagrać zarówno Floydów jak i lżejszy metal czy grunge. Nie oczekuję perfekcyjnego odwzorowania brzmienia utworów, które chcę grać, chcę po prostu ładnego dźwięku instrumentu. Zależy mi na niezłym cleanie, ciemniejsze brzmienie humbów mi nie przeszkadza. Jestem otwarty na różne propozycje gitar, niekoniecznie muszą być to nowe egzemplarze. Bardzo proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Tipereth
Moderator
Posty: 815
Rejestracja: 16-07-2011 20:53

16-06-2015 19:16

To jest własnie przykład dobrze opisanego instrumentu, a nie "chcę gitarę do metaliki". Brawo :)
Na myśl przyszła mi ta gitara
https://rigexpert.pl/pl/p/Ibanez-GRG170 ... yczna/6591
Jest do wszystkiego, od cięzkich brzmień po delikatne plumkanie. Dobre brzmienie, wygodny gryf i wszystko jest na miejscu :) Nie wiem czy Ci to pasuje, ale dobrym wyborem mogłaby być też pacifica, tu masz używkę
http://olx.pl/oferta/yamaha-pacifica-11 ... 09c99808d8
Tylko nie wiem czy nie zrażą Cię przetworniki w układzie HSS, choć mówiłeś, że ewentualnie też będą pasić.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC