Toky
Posty: 2
Rejestracja: 22-10-2014 17:04

22-10-2014 18:02

Witam serdecznie!
Dostałem tanią podróbkę LP od ojca (Vintage v100), dotychczas grałem raczej niedzielnie na akustyku, ale jak już się rzucił na taką niespodziankę to zagłębię się w to mocniej. Chcę wymienić w tym prezencie wszystko oprócz drewna :D Dostałem za firko od przyjaciela gitarzysty mostek Schaller rolkowy taki jakiś (http://www.thomann.de/pl/schaller_stm1452_gitarrensteg.htm )
Niedługo podrzuci mi klucze również Schaller (http://www.mayshop.pl/product-pol-4171-Komplet-stroikow-3-3-Premium-Machine-Head-GrandTune.html ), strunociąg o tej samej marce i nazwie co mostek (Do niego również będą cieńsze elementy?) oraz przetworniki Seymour Duncan (http://www.thomann.de/pl/seymour_duncan_ssh59_set_vintage_blues_bk.htm )
Czy ten zestaw trybi z tą gitarą ? Dobry jest ? Nie znam się i nie wiem jaka to półka :( Dostałem te fanty za darmo i głupio mi wybrzydzać tak czy siak, ale chce się upewnić u ekspertów. ;)
Na wstępie wymieniając struny z zardzewiałych w których przyszła na świeże zauważyłem że ten cały rolowany mostek nie pasuje do tych otworków, element który wchodzi w korpus jest sporo mniejszy od tego z poprzedniego mostka. Czy pierwszy lepszy lutnik może ten otwór jakoś zmniejszyć bez problemów by wsadzić tam ten nowy mostek? Nowe klucze i przetworniki będą pasować czy również sa jakieś inne wymiary w tym LP od Vintage? ;D
Ostateczne pytanie brzmi następująco: Ile by taka wizyta u lutnika by zamontować cały ten szajs mniej-więcej wyniosła, wliczając pełną regulację menzury, krzywizny gryfu, szlif progów itp ?

Awatar użytkownika
starahuta
Posty: 7044
Rejestracja: 24-02-2013 19:34

22-10-2014 18:14

Toky pisze:Witam serdecznie!
Dostałem tanią podróbkę LP od ojca (Vintage v100),

No i przywalone jak się patrzy! :)