papik91
Posty: 9
Rejestracja: 09-09-2014 21:28

09-09-2014 21:46

Witam bardzo serdecznie.

Chciał bym poprosić was o radę/podpowiedz przy zakupie gitary..
Jestem początkującym gitarzystą - miałem już styczność z gitarą akustyczną oraz klasyczną; nie grywam dużo , a przygodę z gitarą traktuje jako romans..

Widzę że często polecana tutaj gitara do 500zł jest (mimo że trochę więcej kosztuje):

Yamaha Pacifica 012 - na allegro znalazłem używkę za 590zł a nówkę za 750zł - więc raczej jeśli nówka to nówka to wolę dołożyć te parę groszy i kupić nówkę.

Z tego co widzę nic lepszego nie kupię w tej cenie ale też tu widziałem że polecana (dla początkujących) jest FENDER SQUIER STRAT AFFINITY.

I teraz moje pytanie lepiej brać Yamaha Pacifica 012 czy SQUIER STRAT AFFINITY http://allegro.pl/squier-affinity-shell-pink-fender-frontman-mexico-i4578675773.html ?

Liczę na jakąś szybką odpowiedz/podpowiedz/opinię.
Dziękuje serdecznie z góry bardzo.
Pozdrawiam bardzo serdecznie
papik91

Awatar użytkownika
Marcinkult
Posty: 934
Rejestracja: 02-08-2010 13:15

09-09-2014 22:31

Pipak. Lepiej zamiast nowej pacifficy za 750 zł kupić paciffice 112 używana. Śquiera to bym szukał juz classic vibe..

Nówka się nie opłaca..
Epiphone Custom Prophecy SG GX --> Joyo JT-305 --> Joyo Ultimate Drive --> Randall RH50T + Jet City JCA24S+

papik91
Posty: 9
Rejestracja: 09-09-2014 21:28

10-09-2014 15:25

kurcze też myślałem właśnie o tej 112 (przeglądając gitary) ale podoba mi się jeśli chodzi o wygląd wizualny ta wersja..
http://guitarcenter.pl/catalog/gitara/gitary/gitary-elektryczne/yamaha-pacifica-112j-yns

tylko może mi ktoś powiedzieć jaką wersje wybrać tej 112.
bo widzę że są wersje: VCX VW, V OVS, JCX BL, J YNS, J RM, J OVS, J LPB, J BL.
i teraz jaką najlepiej wersje wybrać? czy to nie ma znaczenia?

cenowo na allegro (700zł - 900zł używka), a w sklepie guitarcenter.pl (od 919zł - 948zł) wychodzi na to że nie opłaca się kupować na allegro - bynajmniej moim zdaniem w tym momencie...