Awatar użytkownika
LeT
Posty: 7
Rejestracja: 24-01-2011 21:27

06-08-2013 23:01

Witam, od jakiegoś bawię się w nagrywanie gitary w domu. W przyszłości chciałbym tam dokupić parę gratów, ale bez jakichś szaleństw ;) ma być amatorsko, ale żeby dało się słuchać bez krwotoku z uszu. Póki co wygląda to tak: Gitara > Line6 POD > Komputer. Do odsłuchiwania nagrań używam słuchawek Sennheiser hd 203. Ze słuchawkami mam same problemy w sumie, jakieś pół roku temu zupełnie przestały działać, naprawione na gwarancji, ostatnio miałem wrażenie jakby brzmiały o wiele gorzej, a dziś lewy głośnik przestał grać. Przez to zamiast użerać się z tymi słuchawkami chciałbym kupić nowe. Czytałem parę testów, ale jakoś nic nie mogłem wybrać. Moje typy to:

http://guitarcenter.pl/catalog/sluchawki/shure-srh440-e
http://guitarcenter.pl/catalog/sluchawk ... 240-studio
http://guitarcenter.pl/catalog/sluchawk ... ser-hd-439

Coś w tym guście w każdym razie. Nie znam się na słuchawkach, a chciałbym dobre słuchawki do "studia" a nie do odtwarzacza mp3 ;) Za słuchawki chciałbym dać tak ok. 350 zł. Gdyby to coś zmieniało to muzyka rockowa.

Z góry dzięki za pomoc,
pozdrawiam :)

PS. Znowu nie wiedziałem jaki dział, albo jestem ślepy albo nie ma działu o słuchawkach ;)
ObrazekObrazek

Washburn Wi14 + Peavey Studio Pro 112 + LINE 6 POD HD300

Awatar użytkownika
humless
Sklep Muzyczny
Posty: 985
Rejestracja: 11-03-2012 22:40

07-08-2013 00:10

Propozycje słuchawek do domowego studia ciągle oscylują wokół tych samych praktycznie modeli: AKG, kilka typów Sennheiserów.
Kiedyś, szukając optymalnego wyposażenia, poświęciłem sporo czasu analizie parametrów "popularnych" słuchawek. Wnioski były dość zaskakujące, w każdym razie dalekie od stereotypowych porad.