Awatar użytkownika
Anarhak
Posty: 3
Rejestracja: 06-04-2012 10:16

03-06-2012 14:26

Witam !
Z góry mówię, że jestem początkującym gitarzystą. Niedawno kpiłem sobie gitarkę elektryczną . Jest to Epiphone SG Special za pok 550 zł. Zauważyłem w niej pewną niepokojącą, rzecz i nie mam pewności, czy aby na pewno jest z nią wszystko ok... Mianowicie w pierwszej przystawce (druga jest spoko) ostatnia struna E nie jest na środku tego kółeczka na przystawce tylko obok. No można powiedzieć, że tak z 2 milimetry tylko nachodzi :/ 1 struna jest centralnie na środku i każda kolejna, coraz bardziej wysunięta na bok a ta ostatnia nieszczęsna jest na samym końcu. Teoretycznie dźwięk odbiera, aczkolwiek nie nie wiem czy sobie to sugeruję ale ta struna chyba ciszej brzmi niż pozostałe :( Na pewno takie coś ( jeżeli oczywiście jest to skaz w mojej gitarze ) ma jakiś wpływ na jakość dźwięku. Postaram się również umieścić zdjęcia tego "czegoś". Z góry dzięki wszystkim za pomoc :D

Super, właśnie miałem dodać załącznik i ograniczenie do 200 kib <lol> dobra tu jest link ze zdjęciem do innej strony niestety :

http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 231ai.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 0232m.jpg/

P.S a no właśnie i co z tym zrobić ewentualnie ?

Awatar użytkownika
Mati3009
Posty: 46
Rejestracja: 12-04-2012 00:18

03-06-2012 15:47

na moje oko to struny są krzywo, może coś z gryfem? Przekrzywiony. jeśli tak to możesz to poprawić jeśli gitara jest bolt-on. luzujesz nakrętki, ustawiasz gryf równo i przykręcasz
ObrazekObrazek
Charvel 475 Deluxe z 90 roku ~ Randall RG100 ~ TC Electronic Ditto Looper

Awatar użytkownika
ksantyp
Doradca
Posty: 1124
Rejestracja: 26-03-2010 08:13

03-06-2012 17:34

A na moje oko wszystko jest w porządku, to tania gitara i pewnie stockowe pickupy jakie wstawili mają szerszy rozstaw - tak zwane F-spaced... nic z tym nie rób i GNP.
FILMIKI O GITARACH - vlog gitarowopodobny

WYPRZEDAJE KOLEKCJE - DOBRE GITARY W JESZCZE LEPSZYCH CENACH.