Ryuuzaki
Posty: 8
Rejestracja: 06-04-2010 13:01

19-01-2011 18:48

Witam wszystkich Zgromadzonych , od Roku gram na gitarze Elektrycznej , lecz ostatnio naszła mnie chęć gry na gitarze Basowej , i stąd moje pytanie do was czy grając na Basie mogę Grać tylko palcami czy mogę grać również kostką jak na elektrycznej ? czy przez to że grałem na elektrycznej będzie mi łatwiej bądź trudniej zacząć grać na Basie ,czy dużo czasu zajmie mi nauka gry podstawowych coverów aby grać z Zespołem ( w tej chwili gram jako Elektryczna prowadząca ) czy do Basu również są jakieś efekty ? czy te 2 modele Gitar nadają się na początek i na małe próby

http://guitarcenter.pl/catalog/bas/basy ... gsr200l-bk

http://guitarcenter.pl/catalog/bas/basy ... -left-hand

Dodam iż basów do wyboru mam mało gdyż jestem leworęczny, z góry dziękuje że pomoc , Jestem Laikiem w temacie basu więc z góry przepraszam za głupie pytania ;p

Awatar użytkownika
Geohound
Moderator
Posty: 2279
Rejestracja: 19-06-2008 17:25

19-01-2011 18:59

Grasz na elektryku leworecznym?

Bas jest genialny :D Sam gram na elektryku 3 lata ale pozyczylem basówke i jest super. Zakochasz sie - mowie Ci :D
Mozesz grac kostka ale jesli nie grasz jakichs szybkich partii jak np w metalu to polecam palce bo duzo elastyczniejsze. Oczywiscie tu sie bedzie roznilo brzmienie - palce i kostka daja inny efekt.

Co do wioseł - nie bede Ci polecal/odradzal bo siedze w tym za krótko, ale wygladaja porzadnie.

Tak - do basu oczywiscie sa efekty. Zaryzykowalbym stwierdzenie ze takie same jak do elektryka (chyba poza reverbem. Nie wiem... nie czuje potrzeby dawania reverbu do basu) tylko (i tu znow nie chce pomylic bo jeszcze nie wiem) efekt ktory jest dedykowany do elektryka nie musi byc odpowiedni dla basu.

Ile Ci zajmie nauka - nie mam pojecia. Ja po tygodniu czuje w sobie moc i idzie mi spokojnie to, na co sie porywam. Tylko mi brakuje piątej struny do wiekszosci utworów.

Ryuuzaki
Posty: 8
Rejestracja: 06-04-2010 13:01

19-01-2011 19:04