Blew
Posty: 1
Rejestracja: 01-06-2013 19:35

03-03-2015 18:10

Cześć

1. Czy to nagrywania gitary wystarczy mikrofon + interfejs usb?
2. Jeśli jest już wszystko podpięte i wgl, to jak to się dzieje, że dźwięk sie w ogóle nagrywa? Poprzez program na komputerze?
3. Czy moglibyście mi polecić jakiś pełen dobry zestaw do nagrywania do max. 700-900zl?

Wybaczcie jestem zupełnie zielony w tym temacie :s
Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
marcowyzajac
Posty: 1760
Rejestracja: 17-04-2013 20:35

03-03-2015 18:51

Dlaczego oni nie czytają tych wątków, które już istnieją? Nie wiem. Zrozumieć nie potrafię takiego podejścia.

Fajnie, że sprecyzowałeś, jakiego rodzaju gitarę chcesz nagrywać. Jeśli elektryczną, to w tej cenie masz wypasiony interfejs od line6 i nic więcej Ci nie trzeba(no może jeszcze kabel i gitara...)- całe oprogramowanie dają w zestawie. Jeśli akustyk, to mikrofon, odpowiedni przewód, interfejs z zasadnym gniazdem. Wszystkie szczegóły do doczytania w tym dziale; czekają na ciebie.

Odnośnie pytania nr 2: To jakiś żart, czy ty na serio nie wiesz?
Obrazek
Новый скин форум- трагедия!!!

mihasz
Posty: 3
Rejestracja: 21-08-2013 19:45

06-05-2015 09:05

przepraszam jeśli o tym już gdzieś jest- szukałem ale nie znalazłem :)
Nie znam sie na tych rzeczach.. ale próbuję. Mam e-mu tracker pre usb, mikrofon shura, laptopa windows 8 i cool edita..
Chcę nagrywać instrumenty akustyczne, ew później gitarę elktryczną.
Ustawiłem poziomy mikrofonu w ustawieniach komputera- jak się da czułość na max to i tak jest 1/4 całości tylko...