angusyoung666
Posty: 15
Rejestracja: 30-07-2012 13:31

04-08-2012 21:13

Mam pytanie znalazłam 2 małe wzmacniacze i chciałam zapytać Was o opinię czy nadają się one do gry
Macie tu linki : http://www.conrad.pl/websale7/?Ctx=%7bv ... 1=tablink2

http://midi.pl/Instrumenty-k15/Kolumny- ... 7bcf85007a

Zaznaczam że nie potrzebuje dużej mocy bo będę grać na słuchawkach lub podlączać głośniki do gry w mieszkaniu w bloku
Gra przez komputer odpada bo raczej nic z tego by nie wyszło bo mam takiego grata więc byłyby spore opóźnienia.

Nie znam się na tym jaką głośność mogę uzyskać na 3W i 1.3W i czy nie będzie to za mało że gitarkę będzie słychać bardzo cicho
Proszę o podpowiedź która opcja z tych 2 wzmacniaczy lepsza (im taniej tym lepiej XD )

Słyszałam również o wzmacniaczy słuchawkowym Vox Amplug - czy to się nadaję ?
Potrzebuję osprzętu tylko do nauki gry ;)
Z góry dzieki za odpowiedzi, pzdr

Awatar użytkownika
Paradise
Posty: 197
Rejestracja: 14-01-2012 17:07

04-08-2012 21:31

Myślę, że jednak najpierw powinieneś spróbować grać przez kompa niż ryzykować kupno takiego "cuda" :P. Osobiście mogę polecić oprogramowanie Guitar Rig ;). A jeśli przypadkiem masz może iPhone'a lub iPada to możesz spróbować z oprogramowaniem AmpliTube, które jest dostępne na te urządzenia ;).

Dantex
Posty: 12
Rejestracja: 31-07-2012 18:11

04-08-2012 21:47

Grałem na mini marshallu, brzmiał nawet nieźle jak na taki mały wzmacniacz.
Posiadał przester i chyba 3 pokrętła razem.
Do bloku taka moc spokojnie wystarcza.
Bierz Orange ;)

Awatar użytkownika
Paradise
Posty: 197
Rejestracja: 14-01-2012 17:07

04-08-2012 21:57

Ja jednak radziłbym najpierw spróbować z Guitar Rigiem, przynajmniej sprawdź czy działa ;)

angusyoung666
Posty: 15
Rejestracja: 30-07-2012 13:31

04-08-2012 22:02

Ten mini marshall to taki ? : http://allegro.pl/marshall-ms-2-i2525510541.html ^^
A przez mojego kompa grać raczej nie będzie się dało jest stary zacina się i pomału zaczyna się rozpadać XD