kasia3110
Posty: 11
Rejestracja: 02-11-2016 14:42

08-11-2016 17:43

Cześć wszystkim!

Z kupnem gitarki jeszcze co najmniej miesiąc czekam (przeprowadzam się i wolę kupić jak już będzie po wszystkim), ale już zaczynam się rozglądać za czymś ;-)
Z gitarą nie miałam nigdy do czynienia i jestem w tych sprawach zielona. Lubię słuchać klasycznego rocka i taką muzykę chciałabym grać, ale jestem otwarta na inne kierunki muzyczne, więc szukam gitarki raczej uniwersalnej brzmieniowo (może głupio powiedziane, ale jak mówiłam jestem zielona, a zauważyłam, że o typ granej muzyki często na forum pytacie).

Budżet mniej więcej 1500zł, ale gitarkę wolałabym kupić do 800 zł, a resztę na wzmaczniacz/multiefekt i te wszystkie akcesoria.

Jeśli chodzi o kwestie wzmaczniacza. Mieszkam w bloku i cmuszę grać w słuchawkach, coby nikomu nie przeszkadzać domownikom i sąsiadom. Gra przez komputer odpada. W innym poście doradzono mi multiefekt Line6 Pocket POD i zastanawiam się nad nim, i jakieś opinie mile widziane. Ewentualnie jakiś wzmacniacz, ale za tym się jeszcze nie rozglądałam.

No i gitary. Poczytałam, poprzeglądałam i jakieś swoje typy mam.
http://www.rnr.pl/cort-kx5-bkm
http://sklep-muzyczny.com.pl/SQUIER-BULLET-RW-BSB

Osobiście skłaniam się ku Katanie, ale opinie kogoś kto się zna mile widziane.
Podobają mi się Les Paule, ale w moim przedziale cenowym znalazłam same Epiphony (a tych raczej nie polecacie), a ważne żeby grała, a nie wyglądała.
Aaa no i raczej będę kupować nówkę ze sklepu. Trochę boję się używanej, bo trzeba ograć i w ogóle. Nie mam nikogo kto by się na tym znał, a sama raczej nie stwierdzę, czy gitara będzie dobra :-P

Awatar użytkownika
starahuta
Posty: 7044
Rejestracja: 24-02-2013 19:34

08-11-2016 19:39