Dział dla początkujących gitarzystów.

Postprzez daniel112 » 2012-01-29, 19:55

Hej jestem totalnie zielony, mam 16lat i chciałbym zacząc grac, na poczatek oczywiscie na klasycznej a potem moze kupie porzadnego elektryka.

Jaka jest najtańsza gitara dla poczatkujacego? Widzialem po 85zł dobra bylaby taka LINK? Podajcie linki do konkretnych aukcji zalezy mi na cenie bo nie mam za duzo pieniedzy na to.
Jak sie najlepiej uczyc? Jakies cwiczenia na palce(chodz te mam na prawde dobrze rozsciagniete, potrafie je niezle wygiac) czy od razu uczyc sie chwytow jakis prostych piosenek a potem przejsc do tych trudniejszych?
Potrzeba do tego nauczyciela czy mozna z YouTuba sie nauczyc ogladajac chwyty itp? Np od KopaRa77
Cos trzeba dokupowac do gitary klas. zeby normalnie grac?
Widzialem ze niektorzy graja na palcach a niektorzy np. moneta pociagaja za struny, ma to jakas roznice w brzmieniu czy tylko tak zeby wygodniej bylo?
daniel112

Szkoła gry na gitarze dla początkującychDruga część ćwiczeń i szkoły gitarowej
29,00 złinteraktywny kurs gry na CD
Fingerstyle Nauka gryWarsztaty gitarowe 50 ćwiczeń na gitarę solo
35,00 złCD + książka 60 str
SklepMuzyczny24.com

- Szkoły gitarowe na DVD
- Kursy gry na gitarze
- Książki dla gitarzystów

Postprzez Jimbo » 2012-01-29, 20:01

A broń Cię panie Boże! Nawet nie próbuj tego kupować, no chyba ,że chcesz się szybko zniechęcić.Powiedz ile planujesz przeznaczyć na gitarę , postaramy się coś wybrać.
Obrazek
Jimbo

Pochwały: 9

Postprzez Madziarka » 2012-01-29, 20:08

wnioskuje że jak mówisz o klasyku to nie chcesz akustyka? (pytam bo ja będąc totalnie zielona nie wiedziałam że jest różnica)

Musisz powiedzieć ile chcesz wydać na gitare, w sumie średnio siedzę w klasykach ale chyba yamaha c-30 jest dobra.
Ucz się czysto łapać chwyty, później szybką i czystą ich zmiane i jakieś łatwe piosenki + łatwe piosenki na taby.