Dział dla początkujących gitarzystów.

Postprzez Krzysiuuu » 2012-01-20, 23:05

Witam! Jest to mój pierwszy post i mam nadzieję, że nie ostatni na tym forum.
Swoją przygodę z gitarą zacząłem zaledwie kilka dni temu, więc zwyczajnie nie znam się na tym. :D Gram na gitarze akustycznej która ma już około 20 lat, ale od czegoś trzeba zacząć. :D Coś tam mi powoli wychodzi, ale grą bym tego nie nazwał. Ale przejdźmy do sedna sprawy. Głównie chodzi mi o to, że muszę wywrzeć dość spory nacisk by przycisnąć strunę do gryfa by nie "brzęczała" przez co często dotykam sąsiednich strun. Jest to wina gitary czy po prostu tak ma być i kiedyś powinienem dojść do wprawy? Następne pytanie odnosi się do strojenia. Czy program Guitar Tuner jest dobrym rozwiązaniem?
Krzysiuuu

Gitarowe WyzwaniaPonad 4 godziny, ujęcia z różnych kamer, prawa i lewa ręka
34,00 zł2 płyty DVD
Wojny gitaroweMultimedialna szkoła gry na gitarze dla gitarzystów
35,29 zł2xCD: audio i multimedialna
SklepMuzyczny24.com

- Szkoły gitarowe na DVD
- Kursy gry na gitarze
- Książki dla gitarzystów

Postprzez drgitarra » 2012-01-21, 00:02

Ostatnio edytowano 2012-02-10, 16:07 przez drgitarra, łącznie edytowano 1 raz
drgitarra

Pochwały: 14

Postprzez TomaszM81 » 2012-01-21, 01:35

... i odda do lutnika, może coś wyczaruje i poustawia ;)
Obrazek
TomaszM81

Pochwały: 114

Postprzez drgitarra » 2012-01-21, 10:45

(...)
drgitarra

Postprzez Krzysiuuu » 2012-01-21, 18:46

Dziękuję za odpowiedź. :) Tak jak mówisz wymienię te struny. Ale znowu mam jedno pytanko. :D Podczas przesuwania palców po progach w sytuacji gdy mam zagrać jeden dźwięk na progu piątym, a następny na trzecim na tej samej strunie. Muszę zdjąć palec z progu i szybko przenieść go na następny czy cały czas dociskają strunę przesunąć go po gryfie?
Wybaczcie no, ale dopiero się uczę. :D
Krzysiuuu

Postprzez Aro7 » 2012-01-21, 19:03