Opinie i dyskusje o gitarach elektrycznych

Postprzez Majkelos » 2010-09-05, 16:00

Hej mam na imię Michał od kilku lat pogrywam na gitarze. Zaczynałem od gitary akustycznej, z która zdobyłem większą część swojego gitarowego doświadczenia. Nie znam się zbytnio na gitarach elektrycznych, jestem mniej więcej oczytany i co nieco miałem w rękach ale do tej pory nie wiem na dobrą sprawę jaką gitarę wybrać.
Moje preferencje muzyczne są dość różnorodne bo lubię zarówno muzykę gitarową oczywiście jak i miewałem okresy totalnego szaleństwa i wybiórczości w słuchaniu fortepianowych kompozycji. Obecnie jak to ze mną zazwyczaj bywa jestem skupiony na jednym gatunku mianowicie na Black metalu i interesuje mnie granie tego typu muzyki. Oczywiście ostro kombinuje próbując uzyskać przyzwoite brzmienie na sprzęcie który mam obecnie, a co sie z tym wiąże uzyskać zadowolenie i satysfakcje z uzyskiwanego efektu. Nie jest to proste z jednej strony z powodu na pewno niedostatecznych umiejętności jak i ostatnio zauważyłem z powodu jakości sprzętu jaki posiadam.