Opinie i dyskusje o gitarach elektrycznych

Postprzez Coldplay » 2012-01-22, 00:42

Witam. Poszukuję gitary elektrycznej i potrzebnej do niej całej reszty do 2000 zł. Przeszukując różne fora, pytając znajomych dotarłem do Epiphone Les Paul. Gitara ta bardzo mi się podoba, jak wygląda ona pod względem technicznym? Doświadczenie z gitarą mam dopiero od prawie pół roku, ale chciałbym, aby gitara posłużyła mi na dobre kilka lat gry. Szukałem do niej odpowiedniego pieca. Po kilku dniach poszukiwać dotarłem w końcu do Line 6 Spider IV 15. Znajomy zapewnia mnie, że jest to świetny piec do domowego grania, bo głównie mam zamiar grać w domu dla samego siebie lub domowników. Nie należę do zespołu, więc niewiele mi do szczęścia potrzeba. Prosiłbym o ocenienie tego lub zaproponowanie czegoś lepszego w podobnej cenie. Nie wiem jeszcze jaki dorzucić do tego kabel najodpowiedniejszy. Jeżeli byłoby to możliwe proszę też o wskazanie, nakierowanie mnie na odpowiedni kabel, bo nie znam się na tym, a widzę, że jest ich sporo i to w różnych cenach. Pasek już sam sobie wybiorę, a futerał jest dołączony gratisowo do tej gitary, która przedstawiłem, więc chyba to cały zestaw.

Podsumowując. Do ocenienia jest ten sprzęt (lub propozycja czegoś lepszego w podobnej cenie):
- Epiphone Les Paul
- Line 6 Spider IV 15.
- kabel

Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

Edit: Chciałbym grać głównie muzykę metalową, ale także rockową. Jeżeli chodzi o metal to coś w stylu Bullet for my valentine, Metallica, Disturbed czy In Flames, ale też style bardziej rockowe jak 3 Doors Down.
Ostatnio edytowano 2012-01-22, 13:23 przez Coldplay, łącznie edytowano 2 razy
Coldplay

Gitara Flamenco nauka gryOpis gitarowych technik gry flamenco
47,38 zł2xCD + 32 str A4
Nauka gry na gitarze elektrycznejKilka Riffów, Kilka Technik
25,90 złDVD + książka 96 str
SklepMuzyczny24.com

- Szkoły gitarowe na DVD
- Kursy gry na gitarze
- Książki dla gitarzystów

Postprzez czarenio » 2012-01-22, 01:49