Witam.Jestem nowy na forum,więc jeśli popełniłem jakieś błędy etc. proszę o wyrozumiałość.Moją przygodę z gitarą zacząłem jakieś 5 lat temu(w wieku 8 lat),ale niestety (nie pamiętam z jakiego powodu) zaprzestałem grać.Teraz,od miesiąca znowu gram i chciałbym jakoś to urozmaicić.Gram na gitarze klasycznej,jednak bardzo spodobała mi się gra na gitarze elektrycznej(oczywiście spodobało mi się to przez różne filmiki itp.) Od niedawna zacząłem słuchać rock'a i bardzo polubiłem zespół Linkin Park.Po prostu zakochałem się w tej muzyce!Chciałbym też zacząć ją grać więc przymierzam się do kupna gitary elektrycznej.Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o tak rozpowszechniony wybór gitar.Niestety w teorii muzyki też nie jestem najlepszy,ale akurat w mojej szkole,mam nauczyciela,który uczy gry na gitarze,więc z tym nie będzie problemu.Jedynie martwię się o to,czy na gitarze elektrycznej,można grać też piosenki turystyczne,kolędy,karaoke,pop?Lubię grać także takie piosenki,dlatego chciałbym aby moja nowa gitara mogła też grać te kawałki właśnie...Może trochę głupie pytania,ale jak wcześniej wspomniałem jestem w tym zielony. :(
Do gitary chciałbym kupić jakiś dobry piec,nie posiadam żadnego w tej chwili.Myślę,że dobrze doradzicie mi,jeśli chodzi o zakup.A więc tak,moje info w skrócie
1.Zamierzam grać piosenki LP i ogólnie jakiś rock,(chciałbym jeszcze grać piosenki turystyczne,kolędy,karaoke,pop jeśli istnieje taka możliwość na elektryku). Nie będę grał żadnego:hard rock,Heavy metal,black metal itp.Nie lubię takiej ciężkiej muzyki.
2.Mój budżet to maks.1800zł.Chciałbym,także (najlepiej,ale nie koniecznie) abyście podawali linki do zestawów,czyli żeby z gitarą był dołączony pokrowiec/futerał etc.
3.Zazwyczaj gram solówki,ale istnieje szansa,że kiedyś będę grał w jakimś wokalu.
4.Nie wiem jakie jeszcze informacje mógłbym podać odnośnie mojego grania...Ale jeśli jakieś jeszcze są potrzebne,to z chęcią podam odpowiedzi.