Awatar użytkownika
dziwny
Posty: 5
Rejestracja: 02-05-2013 15:19

02-05-2013 15:34

Ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum przywitam się najpierw. Gram od ok 8miu lat i aktualnie posiadam Ibanez RGR 08, starego Corta X6, oraz Epiphona Mandobird. Grywam różne rzeczy, ale głównie rock/metal (chodź z bluesem też zdarza mi się romansować).

Przechodząc do meritum. Obecnie rezyduję w Rosji i przeglądając ofertę tutejszych sklepów trafiłem na ciekawy model Ibaneza, który oznaczony jest jako 'Russia Custom'. Oto link:

http://www.muztorg.ru/cat/details/A009894/

Ten sklep z tego, co się zorientowałem to jeden z cieszących się najlepszą renomą, więc mało prawdopodobne, że to ściema. Gitara nie ma oznaczenia modelu, nie mogę znaleźć żadnej informacji o niej przez google (może źle szukam). Nic nie słyszałem o Custom Shopie Ibaneza w innym miejscu, niż LA, lub Japonia. Przypuszczam więc, że to jakiś limitowany wypust Japoński, nie mam jednak pewności.

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, gdzie tego szukać będę wdzięczny za pomoc :)

Awatar użytkownika
dziwny
Posty: 5
Rejestracja: 02-05-2013 15:19

02-05-2013 16:31

Nie musiałem nawet polować, jestem pierwszym właścicielem :-) Kiedy wyszła ta seria jeden z egzemplarzy został wystawiony przez sklep muzyczny na Allegro. Pasował mi wtedy idealnie specyfikacją do tego, co chciałem grać, więc wziąłem :-)
Gada ślicznie.

Awatar użytkownika
Gveir
Posty: 443
Rejestracja: 19-07-2010 19:05

02-05-2013 17:15

Na główce, w jej kończącym się drapieżnie rogu (btw.. kocham Ibaneza za ten kształt główki :D ) masz nazwę modelu.

Awatar użytkownika
dziwny
Posty: 5
Rejestracja: 02-05-2013 15:19

02-05-2013 21:25

Znalazłem tą gitarę w kilku sklepach internetowych. Znalazłem też informację, że takie modele pojawiają się raz na jakiś czas. Nie mam jednak do niej dostępu, a zdjęcia są w na tyle kiepskiej jakości, że oznaczenia nie widać (zresztą wydaje mi się, że jest tam tylko informacja o serii, nie dokładne oznaczenie modelu).