Awatar użytkownika
krysik1a
Posty: 5
Rejestracja: 12-11-2014 02:18

22-09-2015 10:03

Witam,

Posiadam 15 W tranzystorowego "potwora" :-P i jest dla mnie za słaby a jakość dźwięku niezadowalająca. Na gitarze gram od lat 3-4 głównie w domu i czasami na salce na większym sprzęcie. Poszukuje combo lampowe które będzie odpowiednio głośne do domu i do klubu, ale dobrym tranzystorem też się zadowolę. :-D Gram bluesa i trochę mocniejszego rocka. Gitara Les Paul . Z sprzętów które w sieci zwróciły moją uwagę :

- Orange Tinny Terror Combo
- Orange CR60c
- Bugera V22 i V55
- Bugera 333 XL 212
- Vox AC15C1
- Line 6 Amlifi 150
- KUSTOM KG 100 FX212
- Blackstar ht-20

Jak widać rozbieżności cenowe i mocy tych wzmacniaczy są duże. Co z tego będzie najlepsze, co innego polecacie ? ;-)

wolo1994
Posty: 165
Rejestracja: 07-07-2013 11:28

22-09-2015 11:53

Blackstar ma specyficzny przester także bez ogrania nie ma co brać, niektórym pasi niektórym nie, orange tinny jest dosyć słaby, co prawda przebiję się przez perkę ale ledwo więc moim zdaniem nie ma sensu. Bugery wiadomo po 2012 możesz brać ale są to potworne lampy (moc) a lampa żeby zabrzmiała to musi być rozkręcona :d W bugerach czywiście obowiązkowo bramka szumów w pętli bo strasznie szumi. Line6 to nie lampa tylko cyfra (posiada dźwięk lekko zbliżony do lampy i nic więcej z lampą nie ma wspólnego), także nie ma sensu go brać :d. Orange tranzol, co tu pisać, lampa to lampa, cudowny dźwięk i tyle nie ma co się pchać w tranzole za taką kasę. Kustom taki sobie nie jest zły ale moim zdaniem orange byłby nieco lepszy. Vox to typowa maszyna do rocka i bluesa sprawdzi się na pewno 15w lampy spokojnie starczy do klubów. Takie moje zdanie, na lampie gra się inaczej, lampa nie wybacza, aczkolwiek jak już ją "ogarniesz" to zgniecie brzmieniem każdego tranzolka, cyfre i hybrydę a w szczególności vox :P

Awatar użytkownika
krysik1a
Posty: 5
Rejestracja: 12-11-2014 02:18

22-09-2015 12:39