Dyskusje, porady, ćwiczenia dla gitarzystów basowych
ObrazekObrazekObrazek

Postprzez Ryuuzaki » 2011-01-19, 19:48

Witam wszystkich Zgromadzonych , od Roku gram na gitarze Elektrycznej , lecz ostatnio naszła mnie chęć gry na gitarze Basowej , i stąd moje pytanie do was czy grając na Basie mogę Grać tylko palcami czy mogę grać również kostką jak na elektrycznej ? czy przez to że grałem na elektrycznej będzie mi łatwiej bądź trudniej zacząć grać na Basie ,czy dużo czasu zajmie mi nauka gry podstawowych coverów aby grać z Zespołem ( w tej chwili gram jako Elektryczna prowadząca ) czy do Basu również są jakieś efekty ? czy te 2 modele Gitar nadają się na początek i na małe próby

http://guitarcenter.pl/catalog/bas/basy ... gsr200l-bk

http://guitarcenter.pl/catalog/bas/basy ... -left-hand

Dodam iż basów do wyboru mam mało gdyż jestem leworęczny, z góry dziękuje że pomoc , Jestem Laikiem w temacie basu więc z góry przepraszam za głupie pytania ;p
Ryuuzaki

Gitarowe wyzwania + Śpiewnik gitarowySzkoła gitarowa na 5 płytach DVD i ponad 600 stron śpiewnika
142,00 zł600 str + 5xDVD
Blues w gitarowych riffachSzybka nauka 12-taktowego bluesa durowego i molowego
33,00 zł24 str. A4
SklepMuzyczny24.com

- Szkoły gitarowe na DVD
- Kursy gry na gitarze
- Książki dla gitarzystów

Postprzez Geohound » 2011-01-19, 19:59

Grasz na elektryku leworecznym?

Bas jest genialny :D Sam gram na elektryku 3 lata ale pozyczylem basówke i jest super. Zakochasz sie - mowie Ci :D
Mozesz grac kostka ale jesli nie grasz jakichs szybkich partii jak np w metalu to polecam palce bo duzo elastyczniejsze. Oczywiscie tu sie bedzie roznilo brzmienie - palce i kostka daja inny efekt.

Co do wioseł - nie bede Ci polecal/odradzal bo siedze w tym za krótko, ale wygladaja porzadnie.