03-05-2014 12:11
Niestety ten zapis jest na tyle niedookreślony, że właściwie odpowiedziałeś sobie na pytanie. E7add#9 jak najbardziej może być, jest to tzw. akord tristanowski/hendrixowski, E7addb9 także, wynika z frygijskiej dominantowej, posługiwanie się nim w formie dominanty i ogrywanie go frygijską dominantową brzmi świetnie, bardzo polecam w bluesie 12-taktowym na ostatni takt dominanty przed powrotem do toniki, szczególnie jeśli chcemy zabrzmieć bardziej jazzowo. E7/b5 lub E7/#5 także mogą być, bo w końcu kwintę też można alterować, by wygenerować napięcie :) Cóż, jak się natkniemy w jakimś utworze na taki śmieszny zapis jak E7alt, to najprawdopodobniej będzie to E7/#5, ale nie jest to pewne, bo jeśli to nie będzie pasować, trzeba sprawdzić pozostałe opcje. W przypadku akordów mollowych jest tych opcji mniej, nie występuje coś takiego jak Em7add#9, bo w akordzie mollowym występuje już tercja mała, a więc sekunda wielka nie ma się po prostu gdzie alterować w sekundę zwiększoną.
Praktyka > Teoria > Sprzęt
Służę pomocą w zrozumieniu teorii muzyki, wystarczy wysłać prywatną wiadomość.